השבת במירון בוטלה, האדמו"ר הציע לארח את החסידים

נתי קאליש No Comments on השבת במירון בוטלה, האדמו"ר הציע לארח את החסידים

התרגשות בקרב מאות חסידי וויזשניץ וויאלמסבורג בארה"ק: במלאת שש שנים לעלותו על כס ההנהגה, האדמו"ר ייצא למסע לארה"ק לקראת שמחת נשואי נכדו למזל"ט, ומסע תפילות במקומות הקדושים ברחבי הארץ, במרכז הביקור – השבת שיערוך האדמו"ר לראשונה על אדמת קודש בה זכה להסתופף בצל זקינו האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע"א בעת שזכה להסתופף בנחלת צדיק כאשר למד בישיבת ויז'ניץ בימי בחרותו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התרגשות בקרב מאות חסידי וויזשניץ וויאלמסבורג בארה"ק לקראת הופעת האדמו"ר שליט"א אשר לראשונה יערוך מסע בארץ ישראל יחד עם מאות החסידים שיצטרפו בפמליה מכובדת מארה"ב, בהגעתו לארה"ק לשמחת נשואי נכדו המשותף עם האדמו"ר מטשערנוביל שליט"א.

מדובר בימים היסטוריים עבור החסידים המצפים בכליון עיניים למסע, כאשר בשנים האחרונות היה מדובר מספר פעמים על המסע, וכעת הוא יצא לפועל בס"ד. מלכתחילה הייתה אמורה להיות שבת התאחדות ארצית לכלל החסידים מהארץ ומחו"ל באתרא קדישא מירון, לצורך כך כבר הושכרו אולמות גדולים באתרא קדישא מירון וכן תכנון של בניית אוהלי ענק לקליטת האלפים אשר היו אמורים לבוא לקחת חבל בשבת קודש זו, כאשר מארה"ב בלבד נרשמו למעלה מאלף אורחים בהם בחורי הישיבה גדולה אשר אחר מבצע ענק של לימוד שעות רצופות במשך למעלה משנה קיבלו את אישורו של האדמו"ר להצטרף לנסיעה.

אמנם עקב המצב הקשה השורר בארה"ק הורה האדמו"ר לעסקנים לבטל את השבת, באומרו שבמצב כזה לא שייך לערוך כזה שבת בפרומט ענק זה כאשר כלל ישראל נמצאים במיצר, ותוכניות השבת נגנזו לעת עתה למועד אחר. מחותנו מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א אשר הגיע לארה"ב לביקור בזק לרגל שמחת הברית לדור חמישי, נפגש עם האדמו"ר מוויאלמסבורג בשמחת ווארט לנינו אשר הוא גם נכד האדמו"ר מוויאלמסבורג והזמין אותו לבוא לערוך את השבת בצוותא בשיכון ויזניץ ב"ב, האדמו"ר נענה בהתרגשות להזמנה.

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א בדברות קודשו בסעודה שלישית בשבוע האחרון עורר את החסידים לקראת ימי השמחה הקרבים ובאים בנשואי נכדו עם נכדת האדמו"ר מדעעש למזל טוב, ובתוך הדברים הזכיר את הגעתו של האדמו"ר מוויאלמסבורג לארץ, וביקש מהחסידים לשמור על סדרי המעמדים שיהיו לשם ולתפארת בית ויז'ניץ.

כאמור האדמו"ר ינחת ביום חמישי, וישם פעמיו אל עבר בית האכסניה אצל בנש"ק הנגיד הרבני הרב אהרן אליהו פעלדמאן שליט"א אשר ביתו יהפך להיות בית וועד לחכמים בימים אלו, כאשר האדמו"ר יקיים את התפילות והקוויטלעך בבית האכסניה.

בליל שישי יערך מסיבת קבלת פנים ענקית שיערוך לכבודו מרן האדמו"ר מויזניץ בביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ, כאשר לאחר המעמד יעברו אלפי החסידים לקבלת שלום, את השבת יערוך האדמו"ר כאמור במרכז החסידות 'בית ויזניץ' בצוותא עם מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, זקני החסידים מצפים בכליון עיניים לראות את האדמו"ר שליט"א אשר בימי קדם היה להם לחבר מרעים בספסל הישיבה.

במהלך השבוע שלאחריו תתקיים שמחת נשואי נכדו של האדמו"ר בביהמ"ד הגדול מכנובקא בעלזא, בהשתתפות אלפי החסידים אשר יגיעו מכל קצווי תבל.



0 תגובות